Alla tjänster A-Ö

Utbudstjänsten

Med Utbudstjänsten kan vårdpersonal och invånare få information om vilka vårdtjänster som regioner, och på sikt även kommuner, erbjuder på olika vårdenheter och mottagningar. Det underlättar för vårdpersonal när de till exempel ska skicka remisser. Det gör också att invånare själva kan söka i vårdtjänstutbudet via till exempel 1177 Vårdguiden.

En småbarnsfamilj samlad kring det senaste tillskottet.

Aktuella artiklar

Teckna kundavtal

För att kunna beställa och använda Ineras tjänster behöver din organisation teckna kundavtal med Inera.

Vidareutveckling av Utbudstjänsten

Utbudstjänsten vidareutvecklas så att utbudsinformation ska kunna användas av fler regioner än de nuvarande. Det huvudsakliga arbetet är att ta fram en informationsstruktur och ett kodverk så att alla vårdgivare beskriver sitt vårdtjänstutbud på samma sätt.

Till toppen av sidan