Gå till innehåll

Hantera dina ärenden

I vår självbetjäningsportal kan du skicka in ärenden som gäller exempelvis support och felanmälan. Du kan också följa de ärenden du har skickat in. Här kan du läsa hur du skapar ett konto och loggar in.

Med ett konto till självbetjäningsportalen kan du skicka in ärenden och frågor till oss. Du kan också följa status för alla dina ärenden, även de ärenden som du anmält till oss via telefon, mejl eller formulär. 

Observera att kontot till självbetjäningsportalen inte ger behörighet att logga in i någon av Ineras tjänster.

Skapa konto

Om din organisation är kund hos Inera, och du själv arbetar med någon av Ineras tjänster, kan du få ett konto till självbetjäningsportalen. Ansök om ett konto genom att fylla i formuläret nedan.

Formulär för att ansöka om konto

Det är också möjligt för din organisations lokala it-avdelning att ansöka om ett organisationskonto. Det innebär att ni kan se och hantera ärenden som gäller hela organisationen.

Logga in

Om du har ett konto till självbetjäningsportalen loggar du in här:

Till självbetjäningsportalen

Problem att logga in?

Om du har problem att logga in i självbetjäningsportalen kan du anmäla det genom att fylla i formuläret nedan.

Formulär problem att logga in

Klicka för att öppna fönster för kundservice Kontakta oss

Kontakta oss

Telefon

Kundservice, felanmälan och support

Scrolla till toppen av sidan