Gå till innehåll

Kontakta oss

Behöver du kontakta oss? För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt finns det olika kontaktvägar beroende på vad du vill ha hjälp med.

Felanmälan

Försöker du använda en tjänst som inte fungerar som den brukar, eller som inte fungerar alls? Börja gärna med att kontrollera driftstatus för att se om det kan bero på en pågående driftstörning.

Om du behöver anmäla ett fel kan du läsa hur du gör under Felanmälan.

Support och användarstöd

Är du osäker på hur du ska använda någon av Ineras tjänster och behöver hjälp? Eller har du förslag på hur vi skulle kunna göra någon av dem bättre? Här kan du läsa vart du kan vända dig.

Frågor om beställning och avtal

Har du frågor om någon av våra tjänster, till exempel för att kunna göra en beställning? Eller undrar du något om kundavtalet? Här kan du läsa var du kan få information.

Allmänna frågor om Inera

Har du frågor om Ineras arbete och styrning som du inte hittar svaret på under Om Inera? Eller har du andra allmänna frågor? Läs här hur du kan kontakta oss.

Frågor om fakturor

Har du frågor som rör fakturor till eller från Inera? Läs om Ineras fakturahantering och vart du vänder dig om du har frågor som rör fakturor.

Hantera dina ärenden

I självbetjäningsportalen kan du skicka in ärenden till oss och följa status för dina ärenden. Här kan du läsa hur du skapar ett konto och loggar in.

Klicka för att öppna fönster för kundservice Kontakta oss

Kontakta oss

Telefon

Kundservice, felanmälan och support

Scrolla till toppen av sidan