• Till sidans huvudinnehåll

Vi använder Talande webb. Det är ett hjälpmedel för uppläsning av text. Läs mer om Talande webb på Funkas webbplats.

Sök på hela sajten
Sök på hela sajten
Till startsidan
  • Driftstatus
  • Tjänster
  • Utveckling
  • Kontakta oss
  • Om Inera
  1. Du är här:
  2. Start
  3. Tjänster
  4. Stöd i teknisk anslutning

Stöd i teknisk anslutning

Många av Ineras tjänster kräver någon typ av teknisk anslutning för att kunna användas. Här kan du läsa om det stöd din organisation kan få i anslutningsarbetet.

Aktuella artiklar

Anslut via agent

Att ansluta till en tjänst via en agent innebär att din organisation inte behöver hantera den tekniska anslutningen på egen hand. Agenten förmedlar tjänsten genom sin anslutning till Ineras infrastruktur.

Anslutningskoordinator

En anslutningskoordinator är en medarbetare från Inera som kan hjälpa din organisation med kunskap om hur anslutningen går till när vårdinformationssystem ska anslutas till Nationella tjänsteplattformen.

Test och kvalitetssäkring

Test och kvalitetssäkring är en viktig del av Ineras verksamhet. För att säkerställa att Ineras infrastruktur och de tjänster Inera tillhandahåller fungerar stabilt och med god kvalitet kvalitetssäkras alla anslutande system.

Till toppen av sidan

Inera

Inera skapar förutsättningar för att digitalisera välfärden genom att tillhandahålla en gemensam digital infrastruktur och arkitektur.

  • Nyheter
  • Prenumerera på nyhetsbrev
  • Kontakta oss
  • Om webbplatsen
  • Tillgänglighetsredogörelse
  • Tyck till om innehållet på inera.se
  • Nyheter
  • Prenumerera på nyhetsbrev
  • Kontakta oss
  • Om webbplatsen
  • Tillgänglighetsredogörelse
  • Tyck till om innehållet på inera.se

Denna webbplats använder cookies för att ge alla besökare ökad funktionalitet och service. Läs mer om cookies.