Kontakta oss

Vill du ha kontakt? Välkommen in! Det finns olika kontaktvägar att välja bland, beroende på vad du har för ärende. Välj den som passar dig bäst.

Aktuella artiklar

  • Felanmälan och användarstöd

    Vill du anmäla ett fel? Eller behöver du hjälp med hur du ska använda någon av våra tjänster? Här kan du läsa om hur du går till väga.

  • Frågor om beställning och tjänster

    Har du frågor om någon av våra tjänster, till exempel för att kunna göra en beställning? Här kan du läsa hur du kan få information.

  • Frågor under teknisk anslutning

    Har din organisation beställt en tjänst som kräver anslutning till Nationella tjänsteplattformen? Behöver du hjälp under arbetet med den tekniska anslutningen? Så här går du tillväga för att skicka in ditt ärende.

  • Frågor om Inera

    Här kan du läsa vart du kan vända dig om du har allmänna frågor om Inera.

  • Frågor om fakturor och betalning

    Har du frågor som rör fakturor till eller från Inera, vill du ändra dina fakturauppgifter, eller har du andra ärenden som gäller fakturor? Då är du välkommen att kontakta oss.

  • Adress och kontaktuppgifter

    Vill du besöka vårt kontor eller skicka post hittar du adressen här.

  • Ineras kundavtal

    För att kunna beställa och använda Ineras tjänster behöver din organisation teckna kundavtal med Inera. Här kan du läsa hur det går till. Du kan också ta del av alla dokument som hör till kundavtalet samt se de ändringar som görs i avtalsdokumenten.

  • Teckna agentavtal och vara agent

    Många av Ineras tjänster kräver någon typ av teknisk anslutning för att kunna användas. Om din organisation vill hjälpa kunder som ska använda en eller flera av de tjänsterna så kan ni ansöka om att bli agent.

Till toppen av sidan