Kontakta oss

Support under teknisk anslutning

Har din organisation beställt en tjänst som kräver anslutning till Nationella tjänsteplattformen? Behöver du hjälp under arbetet med den tekniska anslutningen? Så här går du tillväga för att skicka in ditt ärende.

Om din organisation har ett pågående anslutningsarbete till någon av Ineras tjänster kan du få hjälp med frågor om:

  • Verifiering av tjänsteproducent och tjänstekonsument. Till exempel frågor om hur man fyller i självdeklarationen, hjälp med tolkning av testresultat, frågor om testförfarande och testutförande och rapportering av misstänkta fel i testsviten.
  • End-to-end-tester. Till exempel frågor om testförfarande, om hur testunderlaget ska fyllas i och om hur information visas upp i tjänsten.
  • Felsökning i Ineras testmiljöer (SIT, QA)
  • Beställningsstödet
  • Testpersoner
  • Grundladdning

Kontakta oss

Välkommen att kontakta oss genom att fylla i formuläret nedan.

Det går också bra att kontakta oss på telefon 0771 - 25 10 10, tonval 0. Du når oss på vardagar 08:00 - 12:00.

Till toppen av sidan