Gå till innehåll

Upphandling: Kontaktcenter med tillhörande tjänster för 1177 Vårdguiden på telefon 2018

Inera bjuder nu in intresserade leverantörer att skicka in anbud på upphandlingen Kontaktcenter med tillhörande tjänster för 1177 Vårdguiden på telefon 2018.

Syftet med upphandlingen är att säkerställa att 1177 Vårdguiden på telefon fortsätter att vara en stabil och störningstålig invånartjänst som har potential att utvecklas. Särskilt höga krav ställs på tjänstens tillgänglighet, användbarhet och informationssäkerhet. Inera vill hitta en partner som kan leverera en kostnadseffektiv tjänst, som kan förnyas och digitaliseras.

Du kan läsa mer om upphandlingen på TendSign. Där kan du också ställa frågor via frågor-och-svar-funktionen.

Klicka för att öppna fönster för kundservice Kontakta oss

Kontakta oss

Telefon

Kundservice, felanmälan och support

Scrolla till toppen av sidan