Gå till innehåll

Hjälplinjen

Hjälplinjen erbjuder tillfälligt psykologiskt stöd till allmänheten genom en jourtelefon som är öppen 13:00–22:00 alla dagar. Under 2017 besvarade Hjälplinjen drygt 13 500 samtal.

Rapporten nedan visar statistik över de samtal som Hjälplinjen har besvarat. Rapporten visar antalet besvarade samtal över tid samt fördelningen av samtal baserat på dels samtalslängd, dels tid på dygnet.

Rapporten innehåller även följande nyckeltal:

  • Besvarade samtal. Visar antalet besvarade samtal under den valda tidsperioden. Om ingen filtrering görs visas det totala antalet samtal från januari 2015 fram till och med senast avslutade månad.
  • Besvarade samtal från årsskiftet. Visar antalet samtal från årsskiftet det valda året fram till och med vald månad.
  • Samtalstider i minuter i genomsnitt. Visar den genomsnittliga längden för de samtal som besvarats under den valda tidsperioden. Om ingen filtrering görs visas genomsnittet från januari 2015 fram till och med senast avslutade månad.

Rapporten kan filtreras på år och månad.

Klicka för att öppna fönster för kundservice Kontakta oss

Kontakta oss

Här hittar du kontaktuppgifter till Kundservice där du kan felanmäla en tjänst, få användarstöd eller beställa en tjänst.

Telefon

Kundservice, felanmälan och support