Gå till innehåll

Se gärna över era egna supportavtal för Net iD

Under SITHS-dagen var det många som frågade hur de ska göra med sina supportavtal med Cygate, Telia eller i vissa fall SecMaker kring programvaran Net iD.

Eftersom våra kunder tecknat dessa avtal direkt med leverantören och Inera inte har insyn eller deltagit i avtalsarbetet, är det svårt för oss att ge ett klart besked vad ni ska göra. Men vi vill ändå råda er att se över dessa avtal, och ta ställning till om ni fortfarande behöver dem. Ha då med i beräkningen att i licensavgiften för Net iD Enterprise i nya SITHS-avtalet med Telia, supporteras operativsystemen Windows, Citrix, Linux och MacOS. Om ni ändå har behov av att ha ett eget supportavtal, bör ni i första hand prata med Telia om detta.

Klicka för att öppna fönster för kundservice Kontakta oss

Kontakta oss

Telefon

Kundservice, felanmälan och support

Scrolla till toppen av sidan