Gå till innehåll

Inera startar kundforum

Syftet med Ineras kundforum är att skapa en dialog mellan företrädare för ägare och kunder (landsting, regioner och kommuner) och Inera kring verksamhetsbehov inom respektive kundforums område.

Varje kundforum pågår under en heldag i Stockholm och under dagen kan man utbyta erfarenheter, diskutera möjligheter till verksamhetsutveckling, prioritering av vidareutveckling och eventuella behov som finns inom respektive område. 

Under våren genomför Inera fem kundforum: 

  • Infrastruktur den 8 mars
  • Digitalisering av kommunal verksamhet den 20 mars
  • Journal- och läkemedelstjänster för vårdgivare den 22 mars
  • Informationsförsörjning och interoperabilitet den 9 april
  • 1177 Vårdguiden den 15 maj

Inbjudan för alla kundforumen har gått ut via Ineras programråd , som i sin tur ser till att rätt målgrupp hos landsting och regioner får inbjudan.

Inbjudan för kundforumen infrastruktur och digitalisering av kommunal verksamhet, har gått ut via  kommundirektörerna som i sin tur ser till att rätt målgrupp i kommunal verksamhet får inbjudan.

 

Klicka för att öppna fönster för kundservice Kontakta oss

Kontakta oss

Här hittar du kontaktuppgifter till Kundservice där du kan felanmäla en tjänst, få användarstöd eller beställa en tjänst.

Telefon

Kundservice, felanmälan och support