Gå till innehåll

Beställningsstödet har nu helt ersatt B, C och D-blanketterna

Beställningsstödet har sedan i somras kunnat användas för att beställa och ändra anslutningar till Nationella tjänsteplattformen. Vi har sedan dess också successivt jobbat med att avveckla de så kallade B, C och D-blanketterna, som tidigare användes för att beställa anslutning till tjänsteplattformen. Blanketterna har nu helt ersatts av beställningsstödet och går inte längre att använda.

Vi har fått positiv respons på beställningsstödet, och de som har börjat använda stödet tycker det är bättre än blanketterna. För dig som hanterar beställningar till Nationella tjänsteplattformen och inte kommit igång ännu, erbjuder vi via distansmöten på Skype, korta genomgångar av beställningsstödet på cirka en timme. Om du är intresserad av detta kan du höra av dig till Ineras kundservice, så tar vi kontakt med dig och bokar in ett tillfälle. Läs mer och se våra filmer om hur du arbetar i beställningsstödet

Klicka för att öppna fönster för kundservice Kontakta oss

Kontakta oss

Här hittar du kontaktuppgifter till Kundservice där du kan felanmäla en tjänst, få användarstöd eller beställa en tjänst.

Telefon

Kundservice, felanmälan och support