Gå till innehåll

Bättre med beställningsstödet för anslutning till tjänsteplattformen

Beställningsstödet har sedan i somras kunnat användas för att beställa och ändra anslutningar till Nationella tjänsteplattformen. Vi har sedan dess också successivt jobbat med att avveckla B, C och D-blanketterna, som tidigare användes för att beställa anslutning. Blanketterna har nu helt ersatts av beställningsstödet och går inte längre att använda.

Vi har fått positiv respons på beställningsstödet, och de som har börjat använda stödet tycker det är bättre än blanketterna. För dig som inte kommit igång ännu erbjuder vi, via distansmöten på Skype, korta genomgångar av beställningsstödet på cirka en timme. Om du är intresserad av detta kan du höra av dig till Ineras kundservice, så tar vi kontakt med dig och bokar in ett tillfälle. Läs mer och beställ & ändra via beställningsstödet…    

Klicka för att öppna fönster för kundservice Kontakta oss

Kontakta oss

Här hittar du kontaktuppgifter till Kundservice där du kan felanmäla en tjänst, få användarstöd eller beställa en tjänst.

Telefon

Kundservice, felanmälan och support