Till navigering

Felanmälan, support & incidenthantering

Om du vill felanmäla en nationell tjänst, eller en lokal incident som har påverkan på en nationell tjänst, ska du alltid först kontakta din lokala IT-support. Om felanmälan gäller 1177 Vårdguiden, eller om du saknar egen IT-avdelning kontaktar du Ineras kundservice direkt.

Ineras kundservice

Länkad grön platta med texten: Så hanterar vi ärenden av prio 1

Om ditt ärende är akut (prioritet 1) ska du alltid anmäla ärendet på telefon 0771-25 10 10.

Telefon:  0771 - 25 10 10 
E-post:    Fyll i detta formulär
Logga in: Självbetjäningsportal

E-post för Pascal: Fyll i detta formulär

Öppettider

Felanmälan och Support:

Vardagar 07.00 – 22.00

Mellan 22.00 – 07.00, helgdagar och röda dagar hanteras enbart akuta incidenter som inte kan vänta till nästföljande arbetsdag och dessa ärenden måste anmälas via telefon 0771 - 25 10 10.

Anslutning och fakturafrågor:

Vardagar 08.00 -16.30

Dag före röd dag 08.00 – 12.30