Till navigering

Felanmälan, support & incidenthantering

Om du vill felanmäla en nationell tjänst, eller en lokal incident som har påverkan på en nationell tjänst, ska du alltid först kontakta din lokala IT-support. Om felanmälan gäller 1177 Sjukvårdsrådgivningen, eller om du saknar egen IT-avdelning kontaktar du Nationell kundservice direkt. Pascal ordinationsverktyg har sin egen support.

Nationell kundservice

Länkad grön platta med texten: Så hanterar vi ärenden av prio 1

Om ditt ärende är akut (prioritet 1) ska du alltid anmäla ärendet på telefon 0771-25 10 10.

Telefon:  0771 - 25 10 10 
E-post:    Fyll i detta formulär
Logga in: Självbetjäningsportal

Nationell Pascalsupport

Pascal ordinationsverktyg har sin egen felanmälan- och supportorganisation. Du ska inte kontakta Nationell kundservice om du vill felanmäla Pascal. Här finns kontaktuppgifterna

Öppettider

Alla dagar dygnet runt