Till navigering

Felanmälan och support

Om du vill felanmäla en nationell tjänst, eller en lokal incident som har påverkan på en nationell tjänst, ska du alltid först kontakta din lokala IT-support. Om felanmälan gäller 1177 Vårdguiden, eller om du saknar egen IT-avdelning kontaktar du Ineras kundservice direkt.

Ineras kundservice

Länkad grön platta med texten: Så hanterar vi ärenden av prio 1

Om ditt ärende är akut (prioritet 1) ska du alltid anmäla ärendet på telefon 0771-25 10 10.

Telefon:  0771 - 25 10 10 
E-post:    Fyll i detta formulär
Logga in: Självbetjäningsportal

E-post för Pascal: Fyll i detta formulär

Öppettider

Felanmälan och Support:

Vardagar 07.00 – 22.00

Mellan 22.00 – 07.00, helgdagar och röda dagar hanteras enbart akuta incidenter som inte kan vänta till nästföljande arbetsdag och dessa ärenden måste anmälas via telefon 0771 - 25 10 10.

Anslutning och fakturafrågor:

Vardagar 08.00 -16.30

Dag före röd dag 08.00 – 12.30